Oda er den største og mest vokale aktøren innen netthandel av dagligvarer. Foto: Oda Apokalypse i dagligvaremarkedet? Med fornøyde e-handelskunder og fallende dagligvareomsetning, ligger utfallet i hendene på dagligvarekjedene. Av Jacob Tveraabak Publisert torsdag 14. oktober 2021 - 13:34 For å lese denne saken må du være abonnent Allerede abonnent? Logg inn her Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud: TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 1575,-(herav mva kr 175) Kort TOTAL(digitalt + papir)1 år til kr 1575,-(herav mva kr 175) Faktura DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 1200,-(herav mva kr 0,-) Kort DIGITAL(kun digitalt)1 år til kr 1200,-(herav mva kr 0,-) Faktura Allerede abonnent? Logg inn her Gå til min side oda e-handel dagligvarehandel nyheter strongpoint