– Vi jobber med kundedata for å skreddersy relevant, engasjerende og konverterende innhold, samt i utvikling av produkter og digitale tjenester, forklarer Helena Holmström, Head of Customer & Loyalty.

– Vi jobber med kundedata for å skreddersy relevant, engasjerende og konverterende innhold, samt i utvikling av produkter og digitale tjenester, forklarer Helena Holmström, Head of Customer & Loyalty.

Én million medlemmer i kundeklubben på ett år

Clas Ohlson har nådd én million medlemmer i Club Clas på bare ett år. Det er langt over målet.

Publisert

Head of E-Commerce og adm. dir. i Norge Lene Oen og Head of Customer and Loyalty Helena Holmström ser frem til fortsettelsen.

– Vi ser at Club Clas har stor attraksjonskraft i Norge med en enorm tilvekst siden starten. De siste månedene har tilveksten tilsvart Stavangers befolkning per måned. Det handler om å skape verdi til kundene og lojalitet til oss som varemerke. Den økte basen gir oss nye muligheter til å forbedre vårt kundetilbud, sier Oen.

Club Clas kunder er mer lojale og handler fra en større del av produktutvalget, de besøker oftere butikkene både digitalt og fysisk og de handler mer.

Lene Oen er Head of E-Commerce og adm. dir. for Cls Ohslon i Norge.
Lene Oen er Head of E-Commerce og adm. dir. for Cls Ohslon i Norge.

Head of Customer & Loyalty Helena Holmström tror suksessen ligger i muligheten unike kundedata gir oss for å segmentere relevante personlige kundetilbud:

– Med Club Clas kan vi enklere tilby mer relevante produkter og tilbud. Vi jobber med kundedata for å skreddersy relevant, engasjerende og konverterende innhold. Vi bruker også dataen i utvikling av produkter og digitale tjenester, forklarer hun.

Club Clas kunder får tilgang til Club-priser, digitale kvitteringer, pant på blekk og toner, gratis teknisk hjelp med tjenesten "Videohjelp med Clas" og 50 prosent rabatt på utleieverktøy.

Powered by Labrador CMS