Sammen skal de gjøre Vipps mer synlige over hele landet. F.v. Anette Hyttemoen (markedshode Vipps), Joachim Breen (rådgiver), Caroline Nilsen (markedshode Vipps), Lars Istre (leder marked & merkevare Vipps) og Tommy Stiansen (byråleder).
Sammen skal de gjøre Vipps mer synlige over hele landet. F.v. Anette Hyttemoen (markedshode Vipps), Joachim Breen (rådgiver), Caroline Nilsen (markedshode Vipps), Lars Istre (leder marked & merkevare Vipps) og Tommy Stiansen (byråleder).

Retail Factory skal gjøre Vipps synlige

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS