Sammen skal de gjøre Vipps mer synlige over hele landet. F.v. Anette Hyttemoen (markedshode Vipps), Joachim Breen (rådgiver), Caroline Nilsen (markedshode Vipps), Lars Istre (leder marked & merkevare Vipps) og Tommy Stiansen (byråleder).
Sammen skal de gjøre Vipps mer synlige over hele landet. F.v. Anette Hyttemoen (markedshode Vipps), Joachim Breen (rådgiver), Caroline Nilsen (markedshode Vipps), Lars Istre (leder marked & merkevare Vipps) og Tommy Stiansen (byråleder).

Retail Factory skal gjøre Vipps synlige

Etter å ha gjennomført en byråpitch, har Vipps inngått et samarbeid med retail- og merchandisingspesialistene i Retail Factory, om å øke synligheten til betalingsløsningen i butikker og andre utsalgssteder over hele landet.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS