Den nye merkevareprosessen for Byporten i Oslo er gjennomført, og senteret står frem med ny logo, et moderne uttrykk og nyoppussede fellesarealer
Den nye merkevareprosessen for Byporten i Oslo er gjennomført, og senteret står frem med ny logo, et moderne uttrykk og nyoppussede fellesarealer

Byporten får ny visuell profil

Det urbane senteret mellom Oslo S og bykjernen åpner dørene med ny nordisk stil og varme.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS