For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kjøp

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kjøp

Kjøleskap med butikklogoer.
Bruker matbutikken som kjøleskap: Stor tilgjengelighet og tetthet av dagligvarebutikker gjør det lettvint å stikke innom for å handle hver gang vi trenger noe, i stedet for å planlegge handlingen bedre.

Stor tetthet av daglig­varebutikker – «Bruker matbutikken som vårt eget kjøleskap»

– Vi behandler butikken som vårt eget kjøleskap, her handler vi kanskje så ofte som 3–4 ganger i uken. Mangler vi noe, stikker vi bare innom butikken, for den er jo ikke langt unna, sier Robert Ingvaldsen, lektor ved Handelshøyskolen BI Bergen.

Publisert
Powered by Labrador CMS