Med sitt nye konsept har Søstrene Grene videreutviklet den butikklabyrinten og jobbet videre med sanseinntrykkene og belysningen i butikken.

Søstrene Grene med nytt butikkonsept: «Retail for the Senses»

Den 10. mars åpner Søstrene Grene butikk på Sartor Storsenter med kjedens nye, sanselige butikk-konsept «Retail for the Senses»

Publisert
Søstrene Grene skal tilby en sanselig handleopplevelse.

Butikken blir kjedens største i Bergensområdet med et butikkareal på 311 m2. Den danske kjeden har fra før tre butikker i og omkring byen: på Horisont Senter, på Galleriet samt på Lagunen.

Marita Olsen

«Retail for the Senses»

På Sartor vil kundene kunne oppleve det nye butikk-konseptet «Retail for the Senses», som skal tilby en enda mer sanselig shopping-opplevelse og innby til en oppdagelsesrik reise gjennom butikken. Med konseptet har kjeden videreutviklet den velkjente butikklabyrinten og jobbet videre med sanseinntrykkene og belysningen i butikken.

Tre butikker i kjeden har allerede det nye konseptet: to butikker i Trondheim og én i Haugesund.

Administrerende direktør og medeier av Søstrene Grene, Mikkel Grene, gleder seg over å tilføye enda en butikk til Søstrene Grenes nåværende 37 butikker i Norge:

Mikkel Grene

– Norge er et av våre mest etablerte markeder utenfor Danmark, og det er derfor med stor glede at vi kan tilby vårt nye butikk-konsept i enda en by. Vi har jobbet hardt for å skape en helt ny, vidunderlig butikkopplevelse, og vi er spente på kunne vise frem konseptet med mange opplevelsesrike elementer, som vi håper at kundene våre vil bli inspirert av.

Fjerde butikk for franchisetakeren

Franchise-partner Marita Olsen, som også står bak de tre andre butikkene i Bergensområdet, ser også frem til å åpne butikken på Sartor Storsenter:

– Vi gleder oss over å ha funnet enda en flott lokasjon i Bergensområdet, denne gangen på Sotra, der Søstrene Grene har mange lojale kunder. Vi håper på å kunne tilby en rolig pause i hverdagen etter to turbulente år med skiftende restriksjoner og tror vi kan begeistre kundene våre med en sanselig butikk og et alltid skiftende utvalg.

«Retail for the Senses» er navnet på det nye konseptet.
Powered by Labrador CMS