Artikkelserie om butikkmiks – del 5
Det er kunden som bestemmer om et kjøpesenter skal bli en suksess. Med sine handlinger og valg. Det er mye lettere å bli valgt enn å bli valgt bort. Derfor bør vi kjenne kundene godt. Kunnskapen finner vi mange steder. I samtaler, ved observasjon, gjennom analyser.
Nils Vanebo
Hvorfor kjøpesentre og butikkmiks
Gjennom fem artikler har jeg trinn for trinn gått gjennom hva som må på plass for at butikkmiksen i et kjøpesenter skal bli så bra som mulig. Butikkmiks som kombinasjon av leietakere, fordelt på bransjegrupper, bransjer og kjeder. Fortrinnsvis de kommersielle kunderettede leietakerne, selv om de i økende grad brukes plass på andre leietakere.
TOTAL
(digitalt + papir)
1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)
Kort
TOTAL
(digitalt + papir)
1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)
Faktura
DIGITAL
(kun digitalt)
1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)
Kort
DIGITAL
(kun digitalt)
1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)
Faktura