Artikkelserie om butikkmiks – del 5

Det er kunden som bestemmer om et kjøpesenter skal bli en suksess. Med sine handlinger og valg. Det er mye lettere å bli valgt enn å bli valgt bort. Derfor bør vi kjenne kundene godt. Kunnskapen finner vi mange steder. I samtaler, ved observasjon, gjennom analyser.
Det er kunden som bestemmer om et kjøpesenter skal bli en suksess. Med sine handlinger og valg. Det er mye lettere å bli valgt enn å bli valgt bort. Derfor bør vi kjenne kundene godt. Kunnskapen finner vi mange steder. I samtaler, ved observasjon, gjennom analyser.

Hvorfor kjøpesentre og butikkmiks

Gjennom fem artikler har jeg trinn for trinn gått gjennom hva som må på plass for at butikkmiksen i et kjøpesenter skal bli så bra som mulig. Butikkmiks som kombinasjon av leietakere, fordelt på bransjegrupper, bransjer og kjeder. Fortrinnsvis de kommersielle kunderettede leietakerne, selv om de i økende grad brukes plass på andre leietakere.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS