H&M Home åpner to nye konseptbutikker

I går åpnet nye H&M Home konseptbutikk i Trondheim, og fredag neste uke åpner den neste i Bogstadveien i Oslo.

Publisert

H&M Home har etablert seg som viktig merkevare i interiørverdenen. Med en innbydende og moderne butikk i Trondheim skal H&M tilby et nytt nivå av kundeservice. Butikken skal ha et komplett sortiment med utvalgte produkter fra andre merkevarer.

Butikken har et område for samarbeid og arrangementer som vil være i stadig endring og by på inspirasjon til kundene. For å gi produktene et personlig preg tilbys monogramtjenester.

Det er også mulig å bestille hjemlevering. Floristen Bunchery selger friske blomster etter sesong.

H&M Home vokser på hjem og innredning i Norge.

– Vi er veldig glade for å åpne flere H&M Home konseptbutikker rundt om i Norge. Vi er stolte av de nye butikkene våre, som har en ny tilnærming til interiørbransjen. Kundene vil oppleve et høyt nivå av service med for eksempel monogramtjenester, personlige interiørstylister, hjemlevering og designersamarbeid. Vi håper kundene våre vil bli like fornøyde som oss med det unike konseptet, sier Peter Klagsmark, General Manager H&M Home.

Konseptbutikken i Trondheim er på 565 kvm, men den i Bogstadveien 45 er på 801 kvm.

H&M Home melder i tillegg at de har innledet et samarbeid med Urbanista om en «limited edition» Bluetooth-høyttaler inspirert av H&M Homes sommerkolleksjon, med klassiske blå og hvite striper.

H&M Homes nye konseptbutikk i Trondheim ligger i Thomas Angells gate og er på 565 kvm.
Powered by Labrador CMS