Sammen om å lage spennende butikk, her butikksjef Elin K. Grønheim flankert av medarbeiderne Malin Moxness (t.v.) og Sander Jahren Skjøthaug.
Sammen om å lage spennende butikk, her butikksjef Elin K. Grønheim flankert av medarbeiderne Malin Moxness (t.v.) og Sander Jahren Skjøthaug.

Butikk får stor respons på bruk av TikTok

Butikksjef Elin K. Grønheim (32) på Bunnpris Mysen nøyer seg ikke med å bruke de tradisjonelle markedskanalene som Facebook. Nå sendes videoer ut på TikTok, som gjør aktiviteter og tilbud på Bunnpris Mysen bredt tilgjengelig.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS