Thomas Jansson har lang erfaring og bred kompetanse innen digital signageindustrien. (Foto: Shoppa)

Thomas Jansson blir forretningsområdesansvarlig i Shoppa

Blir ansvarlig for Shoppas digitale skiltløsning - Shoppa Flow.

Publisert

Shoppa har som mål å vokse utenfor Norden, og Thomas Janssons bransjeerfaring vil være godt egnet for denne utviklingen, skriver Shoppa i en pressemelding. Jansson begynte i stillingen 1. oktober 2017.

Jansson har lenge jobbet innen B2B-løsningssalg, og har jobbet med skiltløsninger i et tiår med stillinger hos NEC, SCALA. De fem siste årene har han bidratt til Philips LFDs vekst i det nordiske markedet.

– Jeg ser virkelig fram til å vise fram Shoppa Flow sine geniale løsninger innen digital signage, sier Jansson.

(Pressemelding)

Retailmagasinet kommer ut åtte ganger i året, og dekker ulike aspekter av fag- og detaljhandelen, uavhengig av varesortiment. Vi gir deg nyheter, fagartikler og case som bidrar til inspirasjon og verdifull innsikt i en bransje som er i stadig utvikling.

Se hva vi skriver om her

Bestill abonnement

Last ned enkeltsider eller hele bladet

Du kan abonnere på retailmagasinet.no sitt ukentlige nyhetsbrev gratis her

Powered by Labrador CMS