Karl Fredrik Lund, CEO i Papirfly Group, og Espen Getz Harstad, Grunnlegger av Brandpad.
Karl Fredrik Lund, CEO i Papirfly Group, og Espen Getz Harstad, Grunnlegger av Brandpad.

Papirfly Group utvider produktporteføljen: gjør strategisk oppkjøp av norske Brandpad

Etterfulgt av nyheten om at BrandMaster og Papirfly nå går ut i markedet under ett og samme merke, under den fornyede merkeidentiteten til Papirfly, annonserer det norske MarTech selskapet nå et nytt strategisk oppkjøp av norske Brandpad.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS