![De fire som går inn i Boostcoms internasjonale ledergruppe. F.v.: Reidun Smaage, Berit Hanisch Brattbakk, Marte Ivarson og Stephanie Shriver-Engdahl.](https://image.retailmagasinet.no/613761.webp?imageId=613761&x=0.00&y=0.00&cropw=100.00&croph=100.00&width=968&height=404&format=jpg)
Boostcom med fire nye ledere – alle kvinner
Boostcom er verdens ledende proptech-leverandør for kjøpesentre. Nå som retailsektoren åpnes igjen etter Covid-19, kunngjør de at har styrket sin internasjonale ledergruppe med fire kvinner.
Her er de de fire kvinnene som går inn i ledergruppen hos Boostcom:
Berit Hanisch Brattbakk – Head of HR
Marte Ivarson – Head of Operations
![Peter Tonstad er CEO i Boostcom](https://image.retailmagasinet.no/429497.webp?imageId=429497&width=960&height=548&format=jpg)
Reidun Smaage – Direcor Products
Stephanie Shriver-Engdahl – SVP Global Marketing
– En god tid for å investere i ledelse
Petter Tonstad, CEO, uttaler:
– Jeg er veldig stolt av å presentere styrkingen av vår internasjonale ledergruppe. Covid-19 har satt kjøpesentre og deres leietakere i en utfordrende situasjon. Nå som forbrukerne gradvis kommer tilbake for å handle igjen i markedene vi er operative i, er vi glade for å se at bransjens engasjement mot det digitale øker. Det er viktigere enn noensinne for kjøpesentre å ha store kundebaser som kan øke trafikken, men også for å gi leietakere verdi mot deres egne digitale kanaler. Dette er en god tid for å investere i ledelse, ressurser og produkter i Boostcom.