For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Aksjonister dekket av 'blodige liktepper' ved Coca-Colas reklameinstallasjon. Tekst på plakaten: Boycott Coca-Cola. The taste of blood.
I desember i fjor aksjonerte propalestinske demonstranter mot Coca-Colas julereklame på Oslo S. Den amerikanske leskedrikk-giganten troner øverst blant norske forbrukeres mulige boikott-objekter.

Futten går fort ut av forbrukerboikott

Store amerikanske merkevarer troner øverst på nordmenns boikottliste. Men til sjuende og sist er det prisen som teller mest for flest.

Publisert
Powered by Labrador CMS