
Blush.no satser på interiør
Kompletts nettbutikk innen skjønnhet og velvære, Blush.no, satser nå på produkter til hjemmet.
– Fra å være en nettbutikk med hovedfokus på personlig pleie og velvære, tilbyr vi nå «skjønnhet» til hjemmet. Dette er produkter som egner seg godt for netthandel. Vi bygger et kvinneunivers, og har det siste året lansert flere nye kategorier som treningstøy og produkter til mor og barn, sier Lene Iren Oen, daglig leder i Blush.no, ifølge en pressemelding.
Mange nordmenn er opptatt av å ha det pent rundt seg, og tilbringer mye tid innenfor husets fire vegger, spesielt i den mørke årstiden som nå venter. I følge en fersk rapport fra Virke, vokste kategorien «møbel og interiør» med nærmere 34 % på nett i 2014.
– Vi vet at mange i vår målgruppe er i etablererfasen, og derfor satser vi nå på kvalitetsprodukter som passer inn i det moderne hjem. Vi har valgt kjente merkevarer som Voluspa, HK Living og Södahl. Responsen etter kort tid er veldig positiv, og vi kommer til å utvikle kategorien til å dekke produkter til kjøkken, stue og soverom i tiden som kommer, sier Oen.