63 prosent av de som handlet i natt var kvinner, og de som satt klart mest oppe var i aldersgruppen mellom 25 og 40 år.
63 prosent av de som handlet i natt var kvinner, og de som satt klart mest oppe var i aldersgruppen mellom 25 og 40 år.

I natt økte norsk netthandel med hele 989 prosent

Da klokken passerte midnatt økte norsk netthandel med 989 prosent sammenlignet med en vanlig dag. Det var også 31 prosent flere produkter på tilbud enn på samme tid i fjor.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS