Kasseområdet – her på Buskerud Storsenter – er også blitt oppgradert i Bjørklunds nye konsept.
Kasseområdet – her på Buskerud Storsenter – er også blitt oppgradert i Bjørklunds nye konsept.

Bjørklund ekspanderer med nytt butikkonsept

Bjørklunds butikkonsept skal ikke bare se attraktivt ut, men også binde sammen sortimentsstrategi, markedsstrategi, posisjonering i markedet, kundeopplevelser og kunnskap hos de ansatte. Derfor la de stor vekt på en helhetlig plan i prosessen.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS