I over tjue år har Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.
I over tjue år har Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.

Norsk Kundebarometer 2022: Finn.no har landets mest fornøyde kunder

Markedsplassen Finn.no begeistrer norske kunder mer enn noen annen bedrift og vinner Kundetilfredshetsprisen 2022. Det viser årets undersøkelse fra forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI. Det er allikevel tett i toppen.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS