I over tjue år har Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI målt kundetilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere.
Foto: BI
Norsk Kundebarometer 2022: Finn.no har landets mest fornøyde kunder
Markedsplassen Finn.no begeistrer norske kunder mer enn noen annen bedrift og vinner Kundetilfredshetsprisen 2022. Det viser årets undersøkelse fra forskningsprosjektet Norsk Kundebarometer ved Handelshøyskolen BI. Det er allikevel tett i toppen.
TOTAL
(digitalt + papir)
1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)
Kort
TOTAL
(digitalt + papir)
1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)
Faktura
DIGITAL
(kun digitalt)
1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)
Kort
DIGITAL
(kun digitalt)
1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)
Faktura