– Etterspørselen etter Vipps er stor, og vi er derfor glade for å kunne legge den til som nok en betalingsmetode, sier Philip Winberg, produktsjef Walley Checkout.
– Etterspørselen etter Vipps er stor, og vi er derfor glade for å kunne legge den til som nok en betalingsmetode, sier Philip Winberg, produktsjef Walley Checkout.

Walley Checkout lanserer Vipps

Nå er Walley gått live med Vipps i sin checkout for e-handel, en svært ettertraktet og populær betalingsmetode for både retailere og sluttkunder i Norge.

Publisert

Walley fortsetter reisen som en strategisk partner til store nordiske forhandlere ved å lansere Vipps som et betalingsalternativ i checkouten. Lanseringen betyr at sluttkunder nå kan velge den mest populære betalingsmåten i Norge når de handler på nettet hos butikker som bruker Walley Checkout.

– Med Walley Checkout fokuserer vi på å forenkle for sluttkunden, inkludert å tilby riktig betalingsmåte. Etterspørselen etter Vipps er stor, og vi er derfor glade for å kunne legge den til som nok en betalingsmetode, sier Philip Winberg, produktsjef Walley Checkout.

Med fire millioner brukere er Vipps den mest populære betalingsmåten i Norge. Som med alle betalingsmetoder i Walley Checkout, har Vipps også blitt integrert optimalt for en best mulig brukeropplevelse. Smart deteksjon og ingen viderekoblinger gjør at et kjøp kan fullføres på få sekunder, med noen få klikk.

– Gode integrasjoner gir smidige brukeropplevelser. Dette er en av grunnene til at Walley Checkout er anerkjent for sin høye konvertering og kundetilfredshet, sier Philip Winberg.

Vipps ønsker også integrasjon velkommen:

– At Walley nå kan tilby Vipps til alle sine kunder er vi selvsagt veldig glade for. Kombinasjonen av Vipps’ over 4 millioner brukere og Walleys sterke posisjon i betalingsmarkedet, tror vi blir svært god, sier kommersiell leder i Vipps Vegar Wikhammer Heir.

Powered by Labrador CMS