Name It er den siste tilveksten på Hvaltorvet, Sandefjords ledende kjøpesenter.

Med Name It er Hvaltorvet fullt – og kjeden vil inn på flere kjøpesentre

Etter at Name It åpnet på Hvaltorvet midt i Sandefjord, er senteret blitt stinn brakke. Name It satser på videre kjedevekst i norske kjøpesentre. Konkurransen innen barneklær oppleves som mindre enn for butikker med klær for voksne.

Publisert

– Når Name It er på plass, har vi ingen ledige lokaler her på Hvaltorvet. Det er selvfølgelig veldig gøy, sier Inger-Anne Hem-Andersen, markeds- og aktivitetskoordinator, til Retailmagasinet.

Grandios åpningsdag med f.v.: Jeanett Hafredal, butikkleder; Anna Emilie Røsand; ass. butikkleder; Lise Topp, Country Retail Manager Name It og Inger-Anne Hem-Andersen, markedskoordinator Hvaltorvet.

Og føyer til om den siste tilveksten:

– Vi synes jo selvfølgelig det er veldig hyggelig å få Name It inn på Hvaltorvet, ikke minst fordi vi opplever mange positive tilbakemeldinger fra kunder. Name It har fått et stort, lyst og flott lokalet hos oss, som de fyller med trivelig atmosfære og stort sortiment, fremholder hun.

Butikkleder Jeanett Hafredal: – Vi selger klær til både store og små, fra nyfødte til barn i 12-årsalderen.

Butikksjef Jeanette Hafredal uttaler til Sandefjords Blad:

– Kundene er veldig glad for å endelig få en barneklesbutikk til byen, som ikke er under storkjedene, men som er ren barnebutikk.

Lise Topp, Country Retail Manager, forteller til Retailmagasinet:

– Åpningen av Name It på Hvaltorvet ble en stor suksess, og jeg er så stolt av teamet mitt som har hjulpet til med gjennomføringen. Det var virkelig en glede å se og snakke med så mange fornøyde sandefjordinger, som fortalte oss hvor fint det var å få en ren barnebutikk til byen og hvor godt de liker Name It for vår kvalitet.

Kjeden ser vekstpotensial

Name It selger i dag sine varer igjennom 15 egne merkevarebutikker og ca. 150 frittstående butikker som er spredt rundt om i landet.

Inngår i Bestseller

Name It inngår det internasjonale Bestseller-konglomeratet som bl.a. inneholder Vero Moda, Jack & Jones og andre merker.

– Vi er ambisiøse i forhold til en utvikling av Name It, men tilgjengeligheten av aktuelle lokaler vil avgjøre etableringstempoet. Name It har opparbeidet seg en sterk posisjon på det norske marked og det er ingen tvil om at det er et stort potensial for flere Name It-butikker i Norge. Vi opplever konkurransen blant rene barnetøy-kjeder som noe begrenset; konkurransen blant butikker som henvender seg til dame og herre er på et helt annet nivå.

– Derfor opplever vi nå at Name It også er et attraktivt konsept for eierne av kjøpesentre. Vi ser frem mot neste butikk åpning, som blir Name It på Jessheim Storsenter 9. juni, avslutter Lise Topp.

Powered by Labrador CMS