Nina Persson
– Måten B2B-kjøpere handler på er i endring og virksomheter må tilpasse seg, sier Nina Persson, leder for BigCommerce i Norden.

Undersøkelse: Virksomheter vil ha samme netthandelsopplevelse som forbrukere

B2B-kjøpere forventer samme netthandelsopplevelse som når de handler som forbrukere, men frustreres av uklare priser, trege nettsider og dårlig kundeservice.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS