- Å kunne se våre hagevarer direkte plassert på din egen balkong, hage eller terrasse, mener vi er essensielt for en god handleopplevelse, sier Lars Thomte i Skeidar.
- Å kunne se våre hagevarer direkte plassert på din egen balkong, hage eller terrasse, mener vi er essensielt for en god handleopplevelse, sier Lars Thomte i Skeidar.

Skeidar først ute med AR-prøving av møbler på Snapchat i Norge

Norske merkevarer og forbrukere tester AR-trenden på Snapchat. Sist ut i rekken er Skeidar som viser frem hagemøbler gjennom Snapchat sin AR-linse.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS