Når det gjelder kosmetikk er Lush kjent for å gjøre ting annerledes, de finner blant annet opp nye produkter for å begrense unødvendig emballasje.
Når det gjelder kosmetikk er Lush kjent for å gjøre ting annerledes, de finner blant annet opp nye produkter for å begrense unødvendig emballasje.

Lush stenger ned sosiale medier

Lush blir anti-sosialt og stenger sine sosiale medier. De snur ryggen til Facebook, Instagram, TikTok og Snapchat. Dette er en global aksjon og vil skje samtidig i alle de 46 landene hvor Lush drives.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 125,-
(herav mva kr 125,-)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 800,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS