For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kjøp

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kjøp

Montasje av to bilder: Björn Karlström, produktsjef for Retail Media i Voyado og Linnéa Mårtensson, Retail Media & Partner Manager i Åhléns.
Björn Karlström, produktsjef for Retail Media i Voyado og Linnéa Mårtensson, Retail Media & Partner Manager i Åhléns.

Skalerer opp sitt retail media-initiativ

Retail media er den raskest voksende annonsekanalen i Norden og forventes å stå for nærmere 20 % av det globale digitale annonsemarkedet allerede i 2026. For å hjelpe forhandlere med å ta del i denne veksten, lanserer Voyado retail media. Åhléns blant de første ut.  

Powered by Labrador CMS