Illustrasjonsfoto: Marco Verch / Wikimedia
Illustrasjonsfoto: Marco Verch / Wikimedia

Amazon med popup på Whole Foods Market

Utnytter sitt nyeste oppkjøp til å tjene ekstra på julehandelen.

Publisert

I sommer kjøpte Amazon den amerikanske dagligvarekjeden Whole Foods Market, og nå utnytter nettgiganten eierskapet for å tjene ekstra på julehandelen.

I disse dager åpnes nemlig Amazon popup-butikker hos utvalgte Whole Foods Market-filialer over hele USA. I popup-butikkene vil kundene få mulighet til å prøve forskjellige Amazon-produkter, samt lære om tjenestene nettgiganten tilbyr.

Dette er ikke første gangen Amazon bruker Whole Foods Market som en ekstra salgskanal; På sin første dag som den offisielle eieren av dagligvarekjeden, solgte Amazon en av sine høyttalere hos Whole Foods Markets som en utvalgt sesongvare til rabattert pris.

Les mer på nettsida chainstoreage.com

Link til originalfoto av Marco Verch

Retailmagasinet kommer ut åtte ganger i året, og dekker ulike aspekter av fag- og detaljhandelen, uavhengig av varesortiment. Vi gir deg nyheter, fagartikler og case som bidrar til inspirasjon og verdifull innsikt i en bransje som er i stadig utvikling.

Se hva vi skriver om her

Bestill abonnement

Last ned enkeltsider eller hele bladet

Du kan abonnere på retailmagasinet.no sitt ukentlige nyhetsbrev gratis her

Powered by Labrador CMS