– Som en ledende skjønnhetsaktør ønsker vi alltid å være i forkant og drive den digitale transformasjonen i bransjen og stadig å videreutvikle kundeopplevelsen, sier Freddy Sobin, adm. dir. i KICKS.
– Som en ledende skjønnhetsaktør ønsker vi alltid å være i forkant og drive den digitale transformasjonen i bransjen og stadig å videreutvikle kundeopplevelsen, sier Freddy Sobin, adm. dir. i KICKS.

Lanserer AI-drevet rådgivning på app ved kjøp av hudpleieprodukter

Som første aktør i kosmetikkbransjen i Norden lanserer KICKS et AI-verktøy for analyse av kundens hud og som anbefaler hudpleieprodukter.

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1 192,50-
(herav mva kr 132,50)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 860,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS