William Kristensen og Jørgen Normann-Larsen utenfor en MENYbutikk.
William Kristensen leder for data, analyse og kunstig intelligens i Forte Digital og Jørgen Normann-Larsen markedsdirektør i MENY.

Legger strategi for å utnytte AI – NorgesGruppen utvikler egne løsninger

Kunstig intelligens er i ferd med å bli en nøkkelfaktor for virksomheter av alle størrelser, sier William Kristensen, leder for data, analyse og kunstig intelligens i Forte Digital.


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 1575,-
(herav mva kr 175)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1200,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS