Atle Eggereide, Akademika, Theo Brissach, Woopz, og Paul Lund, Akademika, har samarbeidet om utviklingen av anbefalingsverktøyet PMK. Framover ser Akademika for seg at de også vil bruke løsningen i markedsføringen.
Nils Vanebo
Akademika utviklet AI-basert anbefalingsverktøy – "Sprer kunnskap og styrker markedsføringen"
Akdemika har et voldsomt produktutvalg. Nå har de utviklet omnikanal-verktøyet PMK som sprer kunnskap om bøkene både blant ansatte og til kunder. I tillegg ønsker kjeden å utvikle løsningen til bruk innen markedsføring.
TOTAL
(digitalt + papir)
1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)
Kort
TOTAL
(digitalt + papir)
1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)
Faktura
DIGITAL
(kun digitalt)
1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)
Kort
DIGITAL
(kun digitalt)
1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)
Faktura