Atle Eggereide, Theo Brissach, Paul Lund
Atle Eggereide, Akademika, Theo Brissach, Woopz, og Paul Lund, Akademika, har samarbeidet om utviklingen av anbefalingsverktøyet PMK. Framover ser Akademika for seg at de også vil bruke løsningen i markedsføringen.

Akademika utviklet AI-basert anbefalings­verktøy – "Sprer kunnskap og styrker markedsføringen"

Publisert


For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Kort

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2025,-
(herav mva kr 225)

Faktura

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Kort

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1600,-
(herav mva kr 0,-)

Faktura

Powered by Labrador CMS