For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud:

TOTAL
(digitalt + papir)

1 år til kr 2250,-
(herav mva kr 250)

Kjøp

DIGITAL
(kun digitalt)

1 år til kr 1800,-
(herav mva kr 0,-)

Kjøp

Atle Eggereide, Theo Brissach, Paul Lund
Atle Eggereide, Akademika, Theo Brissach, Woopz, og Paul Lund, Akademika, har samarbeidet om utviklingen av anbefalingsverktøyet PMK. Framover ser Akademika for seg at de også vil bruke løsningen i markedsføringen.

Akademika utviklet AI-basert anbefalings­verktøy – "Sprer kunnskap og styrker markedsføringen"

Akdemika har et voldsomt produktutvalg. Nå har de utviklet omnikanal-verktøyet PMK som sprer kunnskap om bøkene både blant ansatte og til kunder. I tillegg ønsker kjeden å utvikle løsningen til bruk innen markedsføring.

Powered by Labrador CMS